miercuri, 27 iunie 2012

O postare...Inedita!

Sa incep cu inceputul...
Este vara,desii nu mai am 7 ani,totusi plec o saptamana,doua la bunicii mei de la tara.
Astazi cred ca am avut parte de o experienta unica.Am plecat pe la 11 de acasa,impreuna cu bunicul la padure,el cu treburi eu cu gandul ca iau putin aer curat.Totul a fost bine pana cand am vazut prin ce iarba a trebuit sa mergem,era cred ca de vreo 30-40 cm,si forfotau gandacii prin ea.Bunicul nu a avut ce sa faca si mi-a spus sa am grija sa nu calc pe vreun sarpe,buna miscare.De fiecare data cand auzeam un fosnet in iarba,credeam ca e un sarpe.
Am trecut cu bine insa si treaba cu sarpele,dar,am dat de alta: in departare,cu spatele catre noi pastea o vaca,stand jos;nu i se vedea decat spatele fara coada,o spinare foarte mare cu o blana maronie ca a unui grizzly.De unde eram eu,se asemana acea spinare cu a unui urs.Bunicul mergea mai incet in spatele meu,eu ma intorc ingrozita spre el si ii spun:"Bunicule,in fata noastra la vreo 10-20 de metri este un urs care doarme in iarba!".Bunicul nu se uita in fata,dar spuse cam plictisit:"Daca vrei sa pacalesti pe cineva cu de`astea,incearca cu fractu' nu cu mine,aia e o vaca toata ziua,unde vezi tu urs?".Ce amuzant,cu cateva secunde simteam ca trebuie sa alerg cu 300/h iar mai apoi eram linistita si intr-un fel rusinata, de la urs la vaca e ceva cale...In fine am ajun cu bine la livada bunicului,iar mai tarziu nu s-a intamplat nimic interesant.Mi-ar face placere sa va citesc ispravile daca ati putea sa-mi scrieti ceva in comentarii!

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu